Samenwerking met funda.nl
De partners van REDDY Küchen waren onlangs met elkaar voor de Powerdays in Wenen. Daar presenteerde het MHK-franchisesysteem zijn ruim 130 gasten uit Duitsland, Nederland en België een reclamecampagne die de lopende jubileumacties en het imago van het franchisekeukenmerk in hun ogen verder zal versterken. Het leverde in ieder geval veel enthousiaste gezichten op.
Marketing-directeur REDDY Keukens Ivo Metz was zeer tevreden met de Powerdays in Wenen. ‘We gaan samenwerken met het grootste Nederlandse woningportaal www.funda.nl’, zo meldt Metz ons na afloop. Een belangrijke samenwerking voor de partners van REDDY Keukens in Nederland. Met een bezoekersaantal van één miljoen per week heeft Funda niet alleen een groot bereik, maar spreekt met zijn content uit de woning- en woonsector ook precies de REDDY-doelgroep aan. ‘Dit stelt ons in staat om onze boodschappen over het kopen van een keuken bij REDDY bij precies die gebruikers te krijgen die er het meest in geïnteresseerd zijn. Dit betekent minder verspilling en een grotere relevantie. Bovendien maakt digitaal adverteren het mogelijk om de impact en het succes van campagnes nauwkeurig te volgen en analyseren. ‘Hierdoor kunnen we nauwkeuriger optimaliseren en campagnes effectiever plannen’, benadrukt Metz.
Nieuwe imagofilm
De nieuwe imagofilm, die werd gepresenteerd aan gasten in het MAK, het Museum voor Toegepaste Kunsten in Wenen, draagt ook bij aan het imago van een modern, veelzijdig en onderhoudend merk, en kan ook door partners worden gebruikt in toekomstige communicatie – zowel op de website als op socialmedia-kanalen.
De REDDY Powerdays kenden een special moment tijdens het eren van langdurige partners. Als REDDY-partner vanaf het prille begin nam het team van onder andere REDDY Küchen Bad Homburg de 30-jarige onderscheiding in ontvangst. REDDY-directeur Frank Schütz bedankte de ondernemers voor hun inzet en benadrukte: ‘Dankzij jullie kan ons franchisesysteem nu terugkijken op drie decennia van groei en succes. Jullie geven REDDY Küchen niet alleen ter plaatse een gezicht. Door het partnerschap op basis van samenwerking met jullie is ons concept praktisch, markt- en klantgericht.’ De partners van REDDY ervaarden het als een paar prachtig en leerzame dagen. “Wir sind REDDY!” was dan ook een passend jubileumsmotto.