“Differentiatie en onderscheid kunnen de markt redden…”
“De handel is misschien wat lastig, maar beslist niet slecht. Er valt absoluut goed te scoren”, zegt country salesmanager Theo Schrijnewerkers van Pronorm. Hij heeft vele jaren als salesmanager bij Pronorm achter zich liggen en weet dus heel goed waarover hij praat. Er zijn volop mogelijkheden, maar Schrijnewerkers is wel blij met de nieuwe initiatieven van Pronorm. “De nieuwe zaken, die Pronorm op de huisbeurs presenteert, bieden volop mogelijkheden tot succes. Pronorm heeft de keukenprogramma’s tot in de kleinste details uitgebreid en vooral ook, waar nog mogelijk, verbeterd. Goede en functionele ondersteuningen waarmee je de klant meer individualiteit kunt bieden. Je kunt bijvoorbeeld aandachtspunten en accenten verleggen en daarmee je keukenmeubel extra glamour en uitstraling geven. Het aantal mogelijkheden is enorm vergroot. Pronorm pakt op de komende Hausmesse dan ook flink uit….”.
NIEUWE KANSEN, MAAR HOED JE VOOR DE GRIJZE MUIS…
Omdat de handel in potentie momenteel niet slecht is adviseert Pronorm nieuwe kansen te scheppen. Die nieuwe kansen ontstaan door de uitbreiding en vervolmaking van de keukenprogramma’s. “Je moet momenteel scoren met nieuwe dingen; onverwachte details bijvoorbeeld. Daarin passen echter beslist geen grijze muizen”, legt Theo Schrijnewerkers uit. “Je kunt meer en beter differentiëren. Het individuele karakter, waarmee je het onderscheidend vermogen van de keuken versterkt, kan tot in de puntjes uitgewerkt worden, met meer aandacht voor de individualiteit van de keuken. Dat individuele karakter van de keuken is bijkans onuitputtelijk.” Theo Schrijnewerkers vestigt in dit verband de aandacht tevens op de inrichting van de showroom. “Die showroom moet je in deze tijd extra op orde hebben. Dat trekt de positieve aandacht en daarmee heb je de meeste kans om gunstig te scoren. Kansen creëren is het credo en onze uitgebreide keukenprogramma’s bieden die kansen volop.” Schrijnewerkers wijst in dit verband op de aandacht die gegeven wordt aan de prijs-kwaliteitverhouding van de keuken.
WONEN EN LEVEN SLUITEN NAADLOOS AAN OP KEUKENDESIGN: PRONORM PAKT DAAROM EXTRA UIT…
Grotere eenheden, stijlen die naadloos bij elkaar passen… Pronorm pakt dit jaar behoorlijk uit om bepaalde doelstellingen te bereiken. Variërend van een ‘verdiept assortiment’ tot een dertigtal nieuwe fronten. Kleuren en stijlen zijn nóg perfecter op elkaar afgestemd en waar nodig aangevuld. Soms gaat dat tot en met alle mogelijke materiaalsoorten. Bijvoorbeeld: drie jaar geleden introduceerde Pronorm als eerste de tint angoragrijs. De kleur is tot op heden een grote hit. Daarom brengt Pronorm straks alle materiaalsoorten in angoragrijs. Dat biedt mogelijkheden voor elk budget; de tint past hierdoor in iedere thuissituatie en kan voldoen aan iedere behoefte. Nieuwe materialen, nieuwe oppervlakken, uitbreidingen in houtdecors, houtfineer en bijvoorbeeld ook op het gebied van de ‘countrystyle’ diverse nieuwe mogelijkheden die het programma van Pronorm nog completer maken.
NEW LIVING…
De keus op het gebied van fronten gaat verder en parallel daaraan wordt er verder ontwikkeld. Het nieuwe motto is New Living, waarbij het wonen naadloos op de keukenvormgeving aansluit. De hele woning straalt een eenheid uit en dat leidt tot verrassende effecten. Garderobekasten, kledingkasten en de bijkeuken eveneens in een naadloos aansluitend design. Het aantal passende mogelijkheden zorgt voor uitgekiende aspecten in een esthetisch mooi en passend geheel: het nieuwe wonen is heel veelomvattend.