Keukenspecialisten.nl bracht op 10 maart in het zonnige Harmelen haar ondernemers samen voor een inspirerende meeting, waarin de nieuwste marktontwikkelingen, toekomstplannen van het concept Keukenspeciaslisten.nl en waardevolle marketinginzichten werden gedeeld. Met een focus op klantgericht ondernemen, lokale leadcampagnes en een duidelijke marketingstrategie van Keukenspecialisten.nl voor dit jaar werd duidelijk dat het succesvolle concept zich blijft aanpassen aan de veranderende behoeften van de markt.
Eens per jaar organiseert Keukenspecialisten.nl voor de aangesloten ondernemers van het concept een inspirerende meeting op een centrale locatie. Deze meeting is de perfecte gelegenheid om samen vooruit te kijken. Tijdens de meeting staan vragen centraal zoals: wat gebeurt er in de markt en welke koers gaan we varen binnen het concept Keukenspecialisten.nl? Dit wordt versterkt door inspirerende sessies en het delen van waardevolle nieuwe ideeën en inzichten. De meeting wordt afgesloten met een gezellig diner, waarbij altijd volop gelegenheid is om te netwerken.
Keukenbranche volop in beweging: het concept Keukenspecialisten.nl beweegt mee
Nathalie Kleinherenbrink-Bakker (Managing Director sales en marketing) gaf in de presentatie aan dat consumenten kritischer zijn geworden en meer waarde hechten aan kwaliteit en beleving, zo blijkt ook uit verschillende cijfers (waaronder CBS, Inretail). Daarnaast kwam het belang van waardevolle reviews als sociale bewijskracht naar voren. Het concept Keukenspecialisten.nl speelt actief in op deze veranderende behoeften van de consument.
Klantgerichtheid en overtuigende tools op maat
Klantgerichtheidsexpert Guido Thys, bekend om zijn onthullende workshop ‘Klanten wegjagen’, bood tijdens de meeting diepgaande inzichten in de onbewuste fouten die ondernemingen maken, waardoor we klanten verliezen. Met zijn scherpe analyses en humoristische aanpak inspireerde hij om klantgerichter te werken. In samenwerking met diverse partners werden lokale leadcampagnes gepresenteerd, die gericht zijn op het verbeteren van de lokale leadgeneratie en het verhogen van leadaanvragen.
Keukenspecialisten.nl zet in op klantbeleving en lokale zichtbaarheid
Keukenspecialisten.nl presenteerde haar marketingstrategie voor 2025, met de nadruk op het versterken van klantbeleving en lokale zichtbaarheid. Van tv-campagnes in samenwerking met De Grote Huisverbouwing op SBS6 tot winkelacties met partners zoals gerenommeerde merken Miele en AEG. Het concept richt zich op het inspireren en overtuigen van consumenten via verschillende kanalen. Daarnaast wordt er fors geïnvesteerd in micro-influencers en positieve klantreviews om de online reputatie te verbeteren en meer consumenten naar de showrooms te trekken. Keukenspecialisten.nl blijft inzetten op kwaliteit, service en ontzorging op maat met een sterke focus op samen groeien en innoveren.
Keukenspecialisten.nl biedt ondernemers krachtig platform en marketingondersteuning
“Wij maken jouw keuken persoonlijk” is de slogan van Keukenspecialisten.nl, die aantoont dat iedere ondernemer garant staat voor kwaliteit in zowel advies als producten. Keukenspecialisten.nl is een samenwerkingsverband dat ondernemers versterkt in hun positie richting de consument, terwijl de lokale identiteit behouden blijft. Het concept, met inmiddels meer dan 60 aangesloten ondernemers, biedt een professioneel platform voor een krachtige, individuele presentatie en hoge zichtbaarheid. Daarnaast ondersteunt Keukenspecialisten.nl ondernemers met offline en online marketing om de relatie met de consument te versterken.
Wilt u meer weten over het succesvolle concept Keukenspecialisten.nl of zich aansluiten? Stuur een e-mail naar info@keukenspecialist.nl of neem telefonisch contact op via 038 477 80 30.